‘No Contact Service’ bij Mandarin: bestelling op het dak van de auto

no contact service de mandarin

Een bestelling op het dak van een auto. © De Mandarin

Specialiteiten restaurant Mandarin komt met een ‘No Contact Service’. Speciaal voor iedereen die persoonlijk contact zoveel mogelijk wil vermijden, maar toch lekker eten wil komen afhalen. Het restaurant plaatst de bestellingen op het dak van de auto en stuurt een tikkie voor de betaling.

Het bestellen en afhalen met de no contact service van de Mandarin werkt simpel: je geeft een bestelling door met je naam, telefoonnummer en kenteken. Je parkeert vervolgens je auto achter het restaurant en de Mandarin zet vervolgens de bestelling op je dak en stuurt je een tikke voor betaling. “Vergeet je bestelling niet van je dak af te halen”, grapt de Mandarin.

ZIE OOK:

‘Eten met Gemak’ blijft maaltijden in deze periode gewoon bezorgen

“Dit is speciaal voor gasten die buiten ons bezorggebied wonen en toch wat lekkers willen bestellen”, laat eigenaresse Janny Man aan De Nieuwkoper weten.


nieuwsbrief nieuwkoperElke zaterdag het laatste nieuws van Nieuwkoop in je inbox?