Hoe Bloemenhuis Pietersen Facebook op unieke wijze inzet voor online veilingen

bloemenhuis pietersen facebook biedingen

Dat Facebook ook anders gebruikt kan worden dan enkel het delen van updates of nieuwtjes van een bedrijf, bewijst Bloemenhuis Pietersen. De bloemist komt op diverse dagen met setjes potten met kamerplanten, waarbij fans van de Facebook-pagina een bod uit kunnen brengen. Bij elk bericht wordt een eindtijd gegeven, waarna de hoogste bieder er met de planten vandoor gaat.

“Bied mee op deze prachtige set potten met kamerplanten bieden kan tot vanmiddag 18.00 de hoogste bieder kan het artikel tegen de geboden prijs afhalen in onze winkel in noorden”, luidt een van de biedingsberichten op de Facebookpagina van Bloemenhuis Pietersen. Sinds enige tijd gebruikt de bloemist Facebook als online veilinghuis.

Lees ook: Nieuwkopers Sebas van der Voorn en Dorus Boddeke inspireren jongeren met eigen kledinglijn

Inmiddels zijn er al zo’n 5 dagen geweest waarbij de bloemist setjes potten met kamerplanten deelde op haar Facebookpagina. Het hoogste bod op een set kamerplanten met pot is tot op heden € 50,-. Het bieden werkt simpel: onder het bericht op Facebook kunnen fans een bedrag achterlaten, de hoogste gaat er na de deadline vandoor met de set.


nieuwsbrief nieuwkoperElke zaterdag het laatste nieuws van Nieuwkoop in je inbox?